


خدمات پس از فروش نمایندگی آ ا گ
امروزه بعد از خرید لوازم خانگی آاگ مهمترین قسمت خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ است که از اهمیت ویژه ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در واقع این خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ (شرکت آریان ) شامل موارد مربوط به خرید، نصب و راه اندازی دستگاه، آموزش به مشتریان ، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می باشد.
در صورتی که دستگاه شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ محصولات آاگ استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی لوازم خانگی آاگ از این خدمات بهرهمند شوید.
در هر صورتی اگر شما به هر دلیلی از جمله پایان تاریخ گارانتی یا گم شدن برگه گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ بهرهمند شوید میتوانید با یکی از تعمیرگاههای مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه پشتیبان سرویس نمایندگی آاگ تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و کولر گازی آاگ خود به دست آورید. ارائه خدمات با کیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.
برچسب ها :
خدمات پس از فروش نمایندگی آ ا گ ,خدمات پس از فروش نمایندگی آ ی گ ,خدمات پس از فروش نمایندگی aeg